Monday, July 19, 2010

Sairale pole sadulat hetkel. See on jama. Nii koolisõidukas ja hüppekas on talle kitsad. Eile vaatasin igaks juhuks sadulad üle ja selgus. Aga Scoobyle on need ideaalselt parajad. Siis lähevadki need sadulad talle ja mina saan uue(d). Tahaks üldsadulat. Olen nüüd otsinud ja vist leidsin ka. Tegu on Prestige "Joy Jumper" hüppesadulaga. Ja mõõtude järgi saaks Sairale tellida ka.

:)


Viimased päevad oleme siis Sairaga niisama jalutanud või teinud samm-traav sadulatta. Ja ta on paremaks läinud. Palju paremaks. Ju siis oligi viga sadulates. Loll mina, et ma kohe selle peale ei tulnud.

Scooby on hea. Selline pisike püss, keda on raske rahulikuna hoida. Olen sõitnud temaga erinevate suulistega. Üks päev kolmeosalise trensliga, siis kaheosalise, siis olympiatega ja siis peljaamadega. Olympiate ja kolmeosalisega oli rõve, kaheosalise ja peljaamadega hea. Täna panin talle ka peljaamad peale, hea oli. Teime latitööd, et rahulikuna hoida jne. Ilusti tuli välja, super poni, mis muud.

Laupäeval olid meil võistlused ka Kisseriga, jäime kuuendaks. Kokku oli mingi 10 võistlejat. Ega ma midagi suurt ei oodanudki, ise tõmbusin krampi ja ei lasknud tal normaalselt joosta. Kisser ise oli muidu tubli, rahul olin.

No comments:

Post a Comment