Sunday, July 11, 2010

Cathy, says:
mm ja see, et sul sairaga.. mul sama regulaga
vb mingi see, et vihma pole sadand ja ülinõme on hobustel ?

I say:
ei tea, ma teen KÕIKE , et tal hea oleks. käin temaga ujumas, putukatõrje, putukatekk, kastan teda iga päev voolikuga üle, aga ikka. nii et asi on temas või minus. võibolla tal lihtsalt viskas kopa ette. võibolla ta tahab vaheldust. aga ma ei oska talle vaheldust pakuda. ma niigi rohkem ninnutan teda, kui sõidan. hakkan rohkem võistlema ja aktiivselt treenima ? pigem läheb siis allamäge

Cathy, says:
mul täpselt sama
vb siiski asi selles nõmedas kliimas ma loodan

I say:
loodan.
jahe sügis
tule ruttu

Cathy, says:
mhmm

I say:
emma ja cathy kutsuvad
tahaks vahest oma poni mõtteid lugeda, siis ma saaks parem omanik olla, parem ratsanik. kõik oleks parem

Cathy, says:
mhmm, sama siin
siis ma oleks maailmameister juba

I say:
mul on vastik sõita, ma ei taha sõita sita poniga. viimased päevad - sõidan 10 minutit -lõpetan ära. ei taha lihtsalt sõita. kui ta jonnib, pea käib üles-alal, jookseb krampis. kuhu kaudus minu super-poni ? ja see oli veel üleöö, lihtsalt lõi kiiks sisse

Cathy, says:
no ma sõidan ka 10minta ja viin ära, ma ei kannata kauem. ta mingi elutuimaks läinud ja laiks, hüpates tõmbab latid maha .. mai tea, midagi on viga vist

I say:
sairal lihtsalt pole tahet koostööd teha. äkki peaks üldse aja maha võtma ? rohkem käekõrval jalutamas, kui selga, siis sadulata ja päitsetega.

Cathy, says:
mai teagi, peaks jah aja maha võtma ma arvan


proovime, ma ei kannata halba sairat. ma tahan head sairat tagasi, poni, kes andis endast kõik. 

No comments:

Post a Comment