Monday, July 5, 2010

Nii jama, pidin uue blogi tegema ja üldse, sest et mu e-mail lihtsalt lakkas eksisteerimast :(. Haige. Kopin tänase postituse siia uuesti.

Selline mumm tuleb mulle koplis vastu
Palavus tapab... Putukad söövad... Soe suvi on ju tore, aga mingi piir võiks ikka olla.
Kuna jah, palav on, sõitsin ilma sadulata. Saira higistas ka nii meeletult. Täitsa hea oli, lõdvesta
jne. Korra ehmatas ja pani minema. Hea, et mul on kiire reaktsioon, sain kohe reied tugevamini ümber. Siis rahunes maha, tegin galopi üsna vähe, sest et ta hakkas suht märjaks minema. Vaeseke, tal igalt poolt putukad söövad. Putukatõrje on meil kodus juba igapäevane asi, nii inimestel kui ka hobustel. Pärast käisime Siki ja mingi tema sõbrannaga järves ujumas. Mina Saira, tema Willy ja sõbranna Helliki. Saira oli sõna otseses mõttes tõmbas vette. Nii kaifis seda vett. Hea meel oli :)

Kuna mu ema ja teine õde otsustasid Helsinkisse sõita, pidin mina ülejäänud loomad sõitma. Esiteks Kisseri. Ta oli nii ja naa, natukene kakles minuga. Sõitsin ilma kannusteta ka, ema sõidab tavaliselt temaga kannustega. Lõpus sain juba toimina. Kisser on suur koolisõidusuunaline Oldenburgi täkk, vanust on tal 11.

Seejärel Drama. Tegin talle kergelt, sest et siiski beebiootel : ) Hetkel ongi tal selline kerge koormus, sest ema tahab tal kuni 8 kuuni kerget koormust, siis juba puhkab. Ta oli täitsa hea, tegin paar pisikest kõksu, ristid, keskel max 20 cm. Kuigi jah, Drama astus sealt üle.

Seejärel Gandy. Õe poni, Soome hobune, paksu. Temaga tegin ka tavatrenni, eriti pole sõitnud temaga. Normaalne oli, kuigi ta on nii teistmoodi Sairast. Saira on pigem selline, kes passib rohkem jne. Kuid Gandyl on kõigest suva. Samas on ta ka natukene laisem ja ei taha säärt aksepteerida eriti. Kuid samas, õel läheb temaga üsna hästi. Galopi ei teinudki, hästi väsinud olin.

Viimasele ma lithsalt ei viitsinud selga minna, Zantaro on viimase nimi. Talle tegin pessoa süsteemiga kordet, normaalselt jooksis.

No comments:

Post a Comment