Tuesday, July 6, 2010

Ma olen kiire tüdruk, tulin just sõitmast. Vedasin ennast hommikul üles.



Tegin tavatrenni, ema vaatas ka ja aitas kaasa. Töötasime impulsi ja painduvuse kallal. Seda tahab natukene väheks jääda. Taguotsa enam ei viitsi tõsta jne. Ema aitas ka siis. Sõitsin hästi palju just volte ja kaheksaid, et paindeid harjutada. Plaanis on meil teha ka meie esimene kolmevõistlus. Pidin stekki kasutama ka, üsna mitu korda, et ta hakkaks oma taguotsa tõstma. Lõpuks sai juba täitsa okeiks, nii et rahul olin. Ta on mul alati selline musirull. Lõpus oli juba nii, et voldil natukene küsisin painet, juba andis. Ja taguots hakkas ka lõpuks tööle, täitsa sportponi nägi välja. Trenni lõpus sai maiust ja palju patsusi. Nii armastan seda looma.

Pärast rääkisin emaga ka, ta tahab, et ma läheks Kisseriga koolisõitu sõitma. Et kogemust saada. Õhtul sõidan siis ema käe all jälle, siis otsustab, kuidas läheb. Tahaks proovida temaga, kaua pole koolisõitu võistelnud. Aga samas, Kisseril on R skeemide ratsastus. Äkki ma ei suuda teda piisavalt kontrollida ja ta teeb mul seal all mingi galopi voldi asemel galopipiruetti ? Täna proovin, hetkel hakkan skeemi juba üle vaatama.

No comments:

Post a Comment